4 maj 2011

#2 - 52książki! Andrzej Pilipiuk, "Operacja Dzień Wskrzeszenia"

Kiedy jeszcze pracowałem w jednej z sieciowych księgarni (obiecuję sobie, że nie będę używał w odniesieniu do niej słowa komercyjnej), na półkach widziałem wiele pozycji pana Pilipiuka. Dopiero jednak wizyta w miejskiej bibliotece skłoniła mnie, abym sięgnął w końcu po coś jego autorstwa. Nie będę ukrywał, iż drugą przesłanką było to, iż dziewiąty tom Zwiadowców ma się ukazać...
Operacja Dzień Wskrzeszenia to dość luźna powieść, której akcja rozgrywa się w 2014 roku. Jest po III wojnie światowej, którą wywołała... Polska. Tytuł książki to jednocześnie kryptonim tajnej misji, mającej na celu zmianę biegu historii...

Początek mnie zaciekawił, rozwinięcie tylko pobudziło apetyt. Niestety, zakończenie jakoś ostudziło zachwyt - mam wrażenie, jakby autor miał już skończyć książkę i szybko nieść do druku... Niemniej polecam do przeczytania. Moim skromnym zdaniem warto!


http://www.fabrykaslow.com.pl/imgs_upload/Image/ksiazki/Bestsellery/reedycje/ODW_ree.jpg - zdjęcie okładki stąd.